Zwroty i reklamacje

Zwroty


Czas na zwrot produktów

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

Czas na zwrot pieniędzy

Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

Forma zwrotu pieniędzy

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.


Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. goodbrick.pl odpowiada za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.

Aby złożyć reklamacje:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z formularza, przygotuj własnoręczny opis reklamacji.

2. Wyślij paczkę. Reklamację możesz dostarczyć do nas jedną z proponowanych metod:

Reklamowany produkt możesz odesłać WE WŁASNYM ZAKRESIE na adres :

Sklep Internetowy goodbrick.pl
Kalisz
z dopiskiem „Reklamacja e-sklep goodbrick.pl”.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu w Kokotowie, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.

Platforma ODR

Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.

Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr

Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.